مامان آته

روزمرگی های یه مامان

مامان آته

روزمرگی های یه مامان

دلتنگ دخترم هستم

از دیروز وارد فرایند از شیر گرفتن شدیم. واقعیت اینه که سه ماهه برای این کار دست دست میکنم. اینقدر سر گل گل سختم بود و اذیت شدم، میترسیدم وارد ماجرا بشم. 

هر دفعه میگفتم «این هفته شروع میکنم» و بچه یه عطسه می کرد یا وسط شب دوبار بیدار می‌شد شیر بخوره میگفتم الان وقتش نیست، حتما داره دندون درمیاره. 

خودم میدونستم دلایل واهی میارم ولی واقعا توان روحی نداشتم.

الان هم توان نداشتم ولی دیدم هرچی بگذره بدتر میشه. و دیگه بهمن و اسفند اصلا نمیتونم، عید هم نمیشه. بعد از عید هم نمیتونم. 

عارضم به خدمتتون که اینقدر بغض دارم و هوای گریه دارم. 

بچه بدقلق بوده. البته نه به بدی اولی ولی مادرها میفهمند از شیر گرفتن چه قدر سخته و برای مادرهای کارمند انگار بدتره. هم به بچه فشار میاد هم به مادر.

فرآیند شیردهی کلا دردناکه. 

دلم برای بچه ام تنگ شده. نگاهش، آرامشش، لمسش، بغل کردنش موقع شیر دادن رو دوست داشتم و نگم چه قدر گریه دارم. هر بار بیقراری میکنه می‌خوام بچسبونمش به به خودم و شیرش بدم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
تمشک دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت 09:24 https://mahbubedelam.blogsky.com

عزیزم
چقدر سخته
انشاالله به خیر و خوشی میگذره و تموم میشه ولی هیچ چیز جای اون آغوش گرفتن زمان شیردهی رو برای بچه و مامانش دیگه توی زندگی وجود نداره

دقیقا

Reyhane R شنبه 18 دی 1400 ساعت 23:10 http://injabedoneman.blog.ir/

عزیزم (:
سختیش هم واسه مامانه هم واسه بچه.بلکم واسه مامانا بیشتر.جیگر آدم میسوزه.
ولی به این فک کن که اینم یه مرحله از مراحل رشدش هست و همه بچه های دنیا این دوران رو پشت سر گذاشتن حالا یکی دیرتر یکی زودتر...
اکثرا بچه های اطراف ما بعد از از شیر گرفتن خیلی غذا خوردنشون بهتر شده چون دیگه به امید شیر نمی مونند.از نظر حرف زدن و روابط اجتماعی و کمتر شدن وابستگی هم این مرحله خیلی مهم هست.

آره، مشکل غذا خوردن تقریبا یک ماه بود ایجاد شده بود، شیر میخورد میدید سیر نشده، هی بهانه گیری و بعد غذا میخورد.
تو همین چند روز کلی غذا خوردن بهتر شده الحمدلله

آبگینه شنبه 18 دی 1400 ساعت 12:04 http://Abginehman.blogfa.com

چقد زود
دخترتون بدغذا است که تصمیم گرفتی الان شیر رو قطع کنی؟
درک میکنم چقد ناراحتی، من کل سختی بارداری به جون میخرم فقط به امید شیردهی. بچه دوم سخت تره چون انگار آخرین تجربه این لحظاته شیرینه
ان شاالله واسه دوتاتون خوب باشه

زود نیست، بین ۱۵ تا ۱۸ ماه روانشناس ها میگن بگیرید. ده روز دیگه هجده ماهش میشه.
به سمت بدغذایی پیش میرفت. شب هم دو سه بار بیدار می‌شد نگران دندون هاش بودم. چون اون دخترم شش تا دندونش خراب شد بابت همین شیر شب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد