مامان آته

روزمرگی های یه مامان

مامان آته

روزمرگی های یه مامان

آن شاالله امام رضا قبول کنه

یه مبلغی گذاشته بودم کم کم داشتم جمع می کردم باهاش بریم سفر، بعد دیدم یه نذری کرده ام و اون معطل مونده.(نذر میکنم اول اجرا میکنم بعد منتظر برآورده شدن میشم), یه مبلغ اون پول رو دادم نذر رو ادا کردم.

نذر رو میگم نه به خاطر خودنمایی یا چیزی، برای اینکه نذر جالبیه و کلی ازش استقبال شد. ایده هم از من نبود. خیلی با خودم کلنجار رفتم تا بنویسم. بعد دیدم اشاعه اش خوبه. 

نذر لذت بخشیه.

پول دادم دو نفر برن مشهد، افرادی که تا حالا مشهد نرفتن و بضاعت مالی ندارن. موضوع رو با یه خیریه مطرح کردم. و اندازه دوتا تور مشهد با قطار، پول دادم. یه دوستی هم اندازه یه نفر پول داد، خود اعضای خیریه هم خوششون اومد و اونها هم هر کدوم یه مبلغ کوچک گذاشتن. 

من نیتم اول فرستادن یه نفر بود. بعد دیدم خانوادگی دوست دارن برن و پول رو دو برابر کردم. 

یکی از اعضای خیریه هتل رایگان جور کرد و با یه پول مختصر شش نفر جور شد برن مشهد.

یه شادی و ولوله ای تو خانواده شون افتاده بود که ته دلم غنج زد. 

خیریه هم از این مدل نذر خوششون اومد. شما هم اگه دوست داشتین میتونین افرادی که مشهد نرفتن و بضاعت مالی ندارن اینطوری خوشحال کنید. 

نظرات 4 + ارسال نظر
آبگینه سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 11:20 http://Abginehman.blogfa.com

چه نذر خوبی
قبول باشه ان شاالله

آن شاالله

مامان چیچیلاس دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 13:13 http://Mamachichi.blogsky.com

آخرین بار ۸سال پیش که دوستم اومده بود باهاش رفتم حرم. مشهدزندگی می کنم

ما هم شاید اونجا بودیم نمی رفتیم
من هشت نه سال پیش رفته ام شهرری شاه عبدالعظیم، با این که نزدیکه. یا قم. قم رو بارها ازش رد میشیم ولی حرم نمیریم

Coupons یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 12:20

چقدر عالی
قبول باشه انشالا

سلامت باشی. آن شاالله

دونده یکشنبه 26 دی 1400 ساعت 10:15

سلام
وااااقعا آفرین و لذت بردم از این عمل خیر! احسنت

ان شالله خدا نذرتون رو قبول کنه. حاجاتتون برآروده بشه الهی

سلام. سلامت باشید.ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد